بعد از سالها تاخیر

خرید بک لینک

روز ۲۹ فروردین ۹۲ رفته بودیم پارک زیتون . آرتمیس لثه هاش خارش داشت دستمو گاز میگرفت که متوجه شدم

.

.

.

.

دندون درآورده..... هورا.... مبارک باشه دخمل باشخصیتم.... جیگر ماما...

دندان پیش پایین سمت چپ

بعد از سالها تاخیر...

ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 15:27

پختن آش دندونی در اهواز در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۲ صورت گرفت . آش دخملی خیلی خوشمزه شد.... دخترم آشت رو با یک هفته تاخیر پختم آخه اون هفته سرم شلوغ بود و گرفتار بودم.

انشالله دندونات به سلامتی و راحتی دربیاد.

عکس آش دندونی

بعد از سالها تاخیر...

ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 15:27

صفحه بندی