روز ۲۹ فروردین ۹۲ رفته بودیم پارک زیتون . آرتمیس لثه هاش خارش داشت دستمو گاز میگرفت که متوجه شدم
.
.
.
.
دندون درآورده..... هورا.... مبارک باشه دخمل باشخصیتم.... جیگر ماما...
دندان پیش پایین سمت چپ
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 15:27
پختن آش دندونی در اهواز در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۲ صورت گرفت . آش دخملی خیلی خوشمزه شد.... دخترم آشت رو با یک هفته تاخیر پختم آخه اون هفته سرم شلوغ بود و گرفتار بودم.
انشالله دندونات به سلامتی و راحتی دربیاد.
عکس آش دندونی
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 15:27